social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
1398/1/19 دوشنبه
نظارت بر کیفیت خودرو و نیرو محرکه


اداره كل استاندارد قزوین
فرم اطلاع رساني خدمت
 
عنوان خدمت: نظارت بر کیفیت خودرو و نیرومحرکه شناسه خدمت:   10031457110
نوع خدمت:                                           خدمت به شهروندان (G2C)               خدمت به کسب و کار(G2B)               خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)

شرح خدمت: 
پس از درخواست واحد تولیدی مبنی بر اخذ گواهی تایید نوع در سامانه نظارت بر اجرا از طریق کارتابل شرکت ، شرکت بازرسی نسبت به بازرسی اقدام نموده و پس از تایید اطلاعات بازرسی را در سامانه وارد نموده و به کارتابل کارشناس اداره کل ارجاع میدهد ، پس از تایید کارشناس و ارجاع به سازمان ملی استاندارد و تایید سازمان گواهی تایید نوع  در سامانه صادر میگردد.
کلیه اقدامات فوق بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد و روش های اجرایی و دستور العمل های جاری در سازمان ملی استاندارد صورت می پذیرد.
ذینفعان :
ذینفعان این زیر خدمت واحد های تولیدی و آحاد مردم جامعه میباشند.
آدرس سامانه :
ارائه درخواست خدمت و دریافت خدمت این بخش ، از طریق شرکت های بازرسی تایید شده و سازمان ملی استاندارد و به صورت الکترونیکی در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد به آدرس isom.inso.gov.ir انجام می پذیرد.


جزییات خدمت
متوسط مدت زمان ارایه خدمت:
مدت زمان انجام خدمت : با توجه به زمان درج شده در بسته اطلاعاتی (با توجه به بازرسی ها، نمونه برداری ها و نتایج آزمون برای فرآورده های مختلف متفاوت می باشد ، زمان محاسبه شده تقریی است) 
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري: 7 تا 14:30
تعدادبار مراجعه حضوری: دارد - دریافت اصل گواهینامه تایید نوع موتور سیکلت هولوگرام دار 
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان: مبلغ(مبالغ): تعرفه های دریافت خدمات
شماره حساب (های) بانکی: 
تعرفه های انجام خدمات نزد بانک مرکزی و به نام اداره کل استاندارد قزوین و با مشخصات زیر پرداخت می گردد.
شماره شبا: IR780100004077054401910226
شناسه پرداخت: 360054477140160004444444444444

توجه : هزینه های مربوط به بازرسی ، نمونه برداری و آزمون که توسط شرکت های بازرسی و آزمایشگاه های همکار انجام می شود، طبق تعرفه های مصوب سازمان ملی استاندارد بوده و باید به شماره حساب های اعلام شده از طرف آن ها واریز گردد.
استعلام:  استعلامی اخذ نمی گردد.
ماهیت خدمت ماهیت خدمت : الکترونیکی
درخواست خدمت : الکترونیکی
ارائه خدمت : الکترونیکی
نحوه دسترسی به خدمت
   اینترنتی :                                                    http://isom.inso.gov.ir
  پست الکترونیک: 
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
   تلفن همراه: 
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات: 

نحوه دسترسي به شكايت از خدمت: 

 سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد

دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات
 

مدارک و مستندات مورد نیاز

قوانین و مقررات 

سئوالات متداول

بسته اطلاع رسانی

نظرسنجی زیرخدمت

نظرسنجی بازرس و نمونه بردار

مشاهده نتایج نظرات

استعلام کد ده رقمی پروانه استاندارد از طریق کد #4*=USSD میسر می باشد.

 

بيانيه توافق سطح خدمت 

 جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) در سامانه ملی خدمات دولت

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :

نمودار و مراحل گردش کار


 


 
 

مسئول ارائه خدمت

ردیف

پست سازمانی 

مسئول ارائه 

تلفن تماس
33657182-7

محل مراجعه ایمیل سازمانی
1
مسئول میز خدمت
 
آقای رضائیان داخلی 946 طبقه همکف جنوبی service.table@inso.gov.ir

2

نظارت بر کیفیت خدمات مشمول استاندارد خودرو و
نیرو محرکه

آقای صالحی

داخلی948

طبقه همکف جنوبی

kamran.salehi@inso.gov.ir