social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
1398/1/25 یکشنبه
نظارت بر کیفیت کالاهای تولید داخل


اداره كل استاندارد قزوین
فرم اطلاع رساني خدمت
عنوان خدمت: نظارت بر کیفیت کالاهای تولید داخل
(خدمت درون سازمانی - وظیفه ذاتی سازمان)
شناسه خدمت:   10031457103
نوع خدمت:                                           خدمت به شهروندان (G2C)               خدمت به کسب و کار(G2B)               خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)

شرح خدمت: 

هدف از اجرای طرح اجرای هماهنگ استاندارد(طاها)، استانداردسازی محصولات تولیدی به منظور حفظ سلامت و ایمنی جامعه از طریق کنترل کیفیت اقلام موجود در بازار، ملموس نمودن حضور استاندارد در جامعه، اعتمادسازی و توجه جامعه به کیفیت مطلوب جامعه می باشد.

ذینفعان :
ذینفعان این خدمت آحاد مردم ، واحد های تولیدی  هستند که با آسودگی خاطر و اطمینان کامل نسبت به استفاده از کالا و خدمات دارای نشان ملی استاندارد اقدام می نمایند.

آدرس سامانه :

Isom.inso.gov.ir 


 
جزییات خدمت
متوسط مدت زمان ارایه خدمت:
با توجه به نظارتی بودن خدمت در طول سال توسط کارشناسان صورت می پذیرد. 
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري: 7 تا 14:30
تعدادبار مراجعه حضوری: ندارد 
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان: مبلغ(مبالغ):  بدون هزینه (وظیفه ذاتی سازمان)
شماره حساب (های) بانکی: ...
 
استعلام: در این زیرخدمت استعلامی انجام نمی گردد.
ماهیت خدمت ماهیت خدمت : خدمت ذاتی و به صورت نظارتی انجام می شود و نتیجه در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد درج می گردد.
درخواست خدمت : خدمت ذاتی و به صورت نظارتی انجام می شود.
ارائه خدمت : خدمت ذاتی و به صورت نظارتی انجام می شود.
نحوه دسترسی به خدمت
   اینترنتی :                                     Isom.inso.gov.ir
  پست الکترونیک: 
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
   تلفن همراه: 
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات: 

نحوه دسترسي به شكايت از خدمت: 


 سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد

دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات

 


مدارک و مستندات مورد نیاز 

قوانین و مقررات 

نظرسنجی زیرخدمت

نظرسنجی بازرس و نمونه بردار

مشاهده نظرسنجی

گزارش تحلیلی خدمت


استعلام کد ده رقمی پروانه استاندارد از طریق #4*=USSD میسر می باشد.

 

بيانيه توافق سطح خدمت 

 جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) در سامانه ملی خدمات دولت



نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :


نمودار و مراحل گردش کار




 


 

مسئول ارائه خدمت 
ردیف پست سازمانی  مسئول ارائه

تلفن تماس
33657182-7

محل مراجعه ایمیل سازمانی
1
کارشناس میزخدمت
 
آقای رضائیان داخلی 946 طبقه همکف جنوبی service.table@inso.gov.ir
2
رئیس اداره صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد
 
آقای دهقان نژاد داخلی 944 طبقه همکف جنوبی a.dehghannejhad@inso.gov.ir