social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
1399/9/23 یکشنبه
مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی


اداره كل استاندارد قزوین
فرم اطلاع رساني خدمت
عنوان خدمت:  مشارکت درتدوين استانداردهاي بین المللي (CODEX, IEC, ISO, OIML)  شناسه خدمت:   10011455101
نوع خدمت:                                           خدمت به شهروندان (G2C)               خدمت به کسب و کار(G2B)               خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)

شرح خدمت :

1- سازمان ملی استاندارد با مشارکت در کمیته های متناظر  ISO ، IEC ، Codex و OIML نسبت به تعیین دبیر، رئیس و نایب رئیس با برگزاری جلسات جهت هر کدام از زیرگروه ها ی کاری سازمان های استاندارد بین المللی اقدام خواهد کرد . 
2- کلیه ذینفعان در امر تدوین استانداردهای بین المللی می توانند با عضویت  در سامانه و با مراجعه به دبیران محترم این کمیته های متناظر نسبت به ارائه پیشنهاد تدوین یا مشارکت در تدوین و اظهار نظر در مورد استانداردهای بین المللی مرتبط با کمیته فنی مربوطه در سامانه فوق اقدام نمایند.
 3- اظهارنظر و پیشنهاد تدوین استانداردهای بین المللی می بایست توسط دبیر محترم کمیته فنی متناظر به صورت الکترونیکی اخذ و به اعضا کمیته متناظرارجاع گردد و پس از اخذ کلیه نظرات و جمع آوری آن به سازمان بین المللی استاندارد مربوطه در سامانه ارجاع شود تا در مجموع پس از جمع آوری کلیه نظرات نسبت به تدوین استاندارد بین المللی اقدام صورت پذیرد .

ذینفعان :

کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی یا واحدهای ارائه کننده خدمات، صاحبان صنایع دارای پروانه بهره برداری محصول یا ارائه کننده خدمات و همچنین کارشناسان تدوین استانداردهای بین المللی

آدرس سامانه:

ارائه درخواست خدمت و دریافت خدمت این بخش به صورت الکترونیکی در سامانه Ison.inso.gov.ir  انجام می پذیرد.

جزییات خدمت
متوسط مدت زمان ارایه خدمت:
سه تا هشت ماه
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري : 7:30 تا 14:30
تعدادبار مراجعه حضوری: مراجعه حضوری ندارد.
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان: مبلغ(مبالغ):  بابت ارائه این خدمت هزینه ای دریافت نمی گردد.
شماره حساب (های) بانکی: ---
استعلام: در این زیرخدمت استعلامی انجام نمی گردد.
ماهیت خدمت ماهیت خدمت : الکترونیکی
درخواست خدمت : الکترونیکی
ارائه خدمت : الکترونیکی
نحوه دسترسی به خدمت
   اینترنتی :                                                    http://ison.inso.gov.ir
  پست الکترونیک: 
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
   تلفن همراه: 
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات: 
نحوه دسترسي به شكايت از خدمت: 
 
 

مستندات مورد نیاز 

قوانین و مقررات 

سئوالات متداول

بسته اطلاع رسانی

نظرسنجی زیرخدمت
 

مشاهده نتایج نظرسنجی

 

بيانيه توافق سطح خدمت 

جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) در سامانه ملی خدمات دولت



نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :




 
 

                                                                                                                                                                             

 مسئول ارائه خدمت


ردیف

پست سازمانی 

مسئول ارائه 

تلفن تماس

محل مراجعه

ایمیل سازمانی

1

کارشناس میزخدمت

آقای رضائیان

داخلی 946

طبقه همکف جنوبی


servic.table@inso.gov.ir

 

2

رابط تدوین استاندارد ملی و مشارکت در استانداردهای
بین المللی 

خانم انصاری

داخلی 342

طبقه سوم شمالی

qazvin.tadvin@inso.gov.ir