social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
1399/12/18 دوشنبه
تایید صلاحیت شرکتهای آموزشی همکار
   

اداره كل استاندارد قزوین
فرم اطلاع رساني خدمت
عنوان خدمت: تایید صلاحیت شرکتهای آموزشی همکار  شناسه خدمت:  13011456103
نوع خدمت:                                           خدمت به شهروندان (G2C)               خدمت به کسب و کار(G2B)               خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)
شرح زیر خدمت:
مرکز آموزشی درخواست خود را به صورت حضوری به اداره کل ارائه و پس از بررسی مستندات توسط کارشناس استانی و سازمان در صورت تایید مدارک، گواهینامه مرکز آموزشی همکار صادر و در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

ذینفعان:

مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی، مدیران فنی آزمایشگاه های همکار، صاحبان صنایع و فعالین حوزه کیفیت

1- دریافت چک لیست  مدراک مورد نیاز
2- تکمیل و ارائه فرم درخواست به همراه مستندات

جزییات خدمت
متوسط مدت زمان ارایه خدمت:
سه ماه
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري - 7:30 تا 14:30
تعدادبار مراجعه حضوری:
دو مرحله:
1- دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز
2- تکمیل و ارائه فرم درخواست به همراه مستندات
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان: مبلغ(مبالغ):  هزینه های مورد نیاز جهت دریافت خدمت
شماره حساب (های) بانکی:
تعرفه های انجام خدمت نزد بانک مرکزی و به نام اداره کل استاندارد قزوین و با مشخصات زیر انجام می گردد:
شماره شبا: IR780100004077054401910226
شناسه پرداخت: 360054477140160004444444444444
توجه: هزینه های مربوط به بازرسی، نمونه برداری و آزمون که توسط شرکتهای بازرسی و آزمایشگاه های همکار انجام می شود،
طبق تعرفه های سازمان ملی استاندارد ایران بوده و باید به شماره حساب های اعلام شده از سمت آن ها واریز گردد.
استعلام: در این زیرخدمت استعلامی انجام نمی گردد.
ماهیت خدمت
ماهیت خدمت : حضوری
درخواست خدمت : حضوری
ارائه خدمت : حضوری
نحوه دسترسی به خدمت
   اینترنتی :                                                
  پست الکترونیک: 
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
   تلفن همراه: 
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات: 
 
نحوه دسترسي به شكايت از خدمت:   
                                                                                         

مستندات مورد نیاز

قوانین و مقررات

سئوالات متداول

بسته اطلاع رسانی

نظرسنجی زیرخدمت

مشاهده نتایج نظرات


بيانيه توافق سطح خدمت 

جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) در سامانه ملی خدمات دولت

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :

نمودار و مراحل گردش کار







 
 
مسئول ارائه خدمت
ردیف پست سازمانی مسئول ارائه خدمت تلفن تماس  محل مراجعه ایمیل سازمانی 
1 مسئول میزخدمت آقای رضائیان داخلی 946 طبقه همکف جنوبی service.table@inso.gov.ir
2 رییس اداره آموزش و ترویج آقای همتی داخلی 141 طبقه همکف شمالی Mojtaba.hemmati@inso.gov.ir