social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
1399/12/24 یکشنبه
آموزش مسئولین کنترل کیفیت
 

اداره كل استاندارد قزوین
فرم اطلاع رساني خدمت

 
عنوان خدمت: آموزش مدیران کنترل کیفیت شناسه خدمت:  18051941102
نوع خدمت:                                           خدمت به شهروندان (G2C)               خدمت به کسب و کار(G2B)               خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)

شرح خدمت :
متقاضی تایید صلاحیت از طریق کارتابل واحد تولیدی مربوطه درخواست خود را ثبت نموده و پس از بررسی مدارک و مستندات و تطابق رشته تحصیلی با فرآورده مورد تقاضا ،درخواست متقاضی توسط کارشناس اداره کل در کارتابل خویش تایید شده وتوسط سامانه به کارتابل واحد تولیدی فرستاده میشود.
پس از طی دوره های آموزشی مربوطه و دوره کارآموزی مرتبط به تولید ،گواهینامه تایید صلاحیت از سامانه  صادر و در اختیار مدیر کنترل کیفیت واحد تولیدی قرار می گیرد.
کلیه اقدامات فوق براساس قانون سازمان ملی استاندارد ،ضوابط و روش های اجرایی و دستورالعمل های جاری در سازمان ملی استاندارد انجام می پذیرد.
ذینفعان :
مدیران کنترل کیفییت معرفی شده توسط واحدهای تولیدی


مدارک و مستندات مورد نیاز 
 
جزییات خدمت
متوسط مدت زمان ارایه خدمت:
 حداقل یک ماه 
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري - 7:30 تا 14:30
تعدادبار مراجعه حضوری: مراجعه حضوری :  دارد 
تعداد مراجعه :  دو مرحله 
مراحل مراجعه : 1- دریافت بسته اطلاعاتی و تکمیل معرفی نامه                                 
2- تحویل گواهینامه 
مبلغ(مبالغ):  هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت
شماره حساب (های) بانکی:
تعرفه های انجام خدمات نزد بانک مرکزی و به نام اداره کل استاندارد قزوین و با مشخصات زیر پرداخت می گردد.
شماره شبا: IR780100004077054401910226
شناسه پرداخت: 360054477140160004444444444444

توجه : هزینه های مربوط به بازرسی ، نمونه برداری و آزمون که توسط شرکت های بازرسی و آزمایشگاه های همکار انجام می شود، طبق تعرفه های مصوب سازمان ملی استاندارد بوده و باید به شماره حساب های اعلام شده از طرف آن ها واریز گردد.
استعلام:  استعلام کد ملی از سامانه احراز هویت با وب سرویس سامانه نظارت بر اجرای استاندارد 
ماهیت خدمت ماهیت خدمت : دوره های آموزشی حضوری یا شرکت در دوره های الکترونیکی
درخواست خدمت : غیرالکترونیکی
ارائه خدمت : الکترونیکی و غیرالکترونیکی
نحوه دسترسی به خدمت
   اینترنتی :                                                   Isom.inso.gov.ir
  پست الکترونیک: 
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
   تلفن همراه: 
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات: 

نحوه دسترسي به شكايت از خدمت:


 سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد

دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات
 

مدارک و مستندات مورد نیاز 


قوانین و مقررات

سئوالات متداول

بسته اطلاع رسانی

تقویم دوره های آموزشی

تایید صلاحیت مدرسین همکار  

لیست اسامی مدرسین تایید صلاحیت شده

انتخاب مدیران کنترل کیفیت نمونه 

رشته های تحصیلی مدیران کنترل کیفیت

مراکز آموزشی تایید شده

کارشناسان استاندارد 

همایش ها

نظرسنجی زیرخدمت 

مشاهده نتایج نظرات

گزارش تحلیلی خدمت



بيانيه توافق سطح خدمت 

 جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) در سامانه ملی خدمات دولت

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :
 
نمودار گردش کار






 
 
 

                                                                                                                مسئول ارائه خدمت

ردیف

پست سازمانی 

مسئول ارائه 

تلفن تماس

33657182-7

محل مراجعه ایمیل سازمانی

1

کارشناس میزخدمت 

آقای رضائیان

داخلی 946

طبقه همکف جنوبی

service.table@inso.gov.ir

2

رئیس اداره آموزش و ترویج 

آقای همتی

داخلی 141

طبقه اول شمالی

Mojtaba.hemmati@inso.gov.ir