اطلاعیه ها بيشتر

بازدید ناظر فقهی حلال کشور از واحد تولیدی ژلاتین حلال ایران در قزوین

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد قزوین، به منظور بررسی شرایط دریافت نشان حلال، آیت‌الله مبلغی  ناظر فقهی حلال کشور، غلامرضا امینی مديرکل نظارت بر استاندارد صنايع غذايي، آرايشي، بهداشتي حلال سازمان ملی استاندارد ایران، زهره غنوی معاون دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال، محمد حسین شجاعی، مشاور رییس سازمان در موضوع حلال، مدیر کل، معاونین و کارشناسان اداره کل استاندارد قزوین، از واحد تولیدی ژلاتین حلال ایران بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا مدیرعامل واحد تولیدی خلاصه ایی از فرآیند تولید و مشکلاتی که در سر راه تولید ژلاتین وجود دارد را برای بازدید کنندگان شرح داد و در ادامه از خطوط تولید بازدید بعمل آمد.

در این بازدید آیت الله مبلغی فقيه ناظر بر امور حلال سازمان ملي استاندارد ايران گفت:  به عنوان کشوری مسلمان ، اگر بخشی از تجارت حلال را جذب کنیم، نیازی به فروش نفت نداریم و باید اهتمام بیشتری صورت گیرد تا بخشی از این تجارت را در دست بگیریم. 

در پایان این بازدید مقرر شد مواردی  جهت تکمیل پرونده توسط شرکت تهیه شده و به سازمان ملی استاندارد تحویل شود تا بررسی نهایی در خصوص دریافت نشان حلال این واحد تولیدی صورت گیرد.