social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
1398/1/19 دوشنبه
   نظارت بر ایمنی آسانسور

اداره كل استاندارد قزوین
فرم اطلاع رساني خدمت
 
عنوان خدمت: نظارت بر کیفیت خدمات ترمینال عرضه سوخت گاز طبیعی CNG
(خدمات درون سازمانی - وظیفه ذاتی سازمان)
شناسه خدمت:   10031457106
نوع خدمت:                                           خدمت به شهروندان (G2C)               خدمت به کسب و کار(G2B)               خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)

شرح خدمت: 

کلیه شرکتهای دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور یا مالکین آسانسور می توانند نسبت به ثبت درخواستهای انجام بازرسی جهت آسانسورهای منصوبه در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به آدرس :Lift.inso.gov.ir  انجام می شود.پس از تعیین شرکت بازرسی به صورت اتوماتیک بر اساس امتیاز شرکتهای بازرسی تایید صلاحیت شده در استان توسط سامانه ، شرکت بازرسی  نسبت به بازرسی آسانسور اقدام نموده و گزارش بازرسی را در سامانه ثبت و به شرکت نصاب و مالک اعلام میکنند.بعد از رفع نقص و عدم انطباق ها و اعلام به شرکت بازرسی و بازرسی مجدد در صورت تایید ایمنی آسانسور بر اساس استاندارد 1-6303  گواهی ایمنی در سامانه ثبت و پس از تایید کارشناس استاندارد نامه تاییدیه ایمنی نهایی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به شهرداری مربوطه ارجاع میگردد. کلیه تاییدیه ها به صورت الکترونیکی جهت امنیت بیشتر توسط سامانه بازرسی آسانسور انجام میپذیرد.
کلیه اقدامات فوق بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد و روش های اجرایی و دستور العمل های جاری در سازمان ملی استاندارد صورت می پذیرد.

ذینفعان :

ذینفعان این خدمات واردکنندگان ، سازندگان آسانسور ، صاحبان و مالکین آسانسور ، شرکتهای دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور و در مجموع کلیه آحاد جامعه که از آسانسور بهره برداری میکنند، میباشند.

آدرس سامانه :

ارائه درخواست خدمت و دریافت خدمت این بخش به غیر از بازرسی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه نظارت بر ایمنی آسانسور و مدیریت بازرسی به آدرس Lift.inso.gov.ir  انجام می شود.




مدارک و مستندات مورد نیاز

 
جزییات خدمت
متوسط مدت زمان ارایه خدمت:
با توجه به زمان درج شده در بسته اطلاعاتی (با توجه به بازرسی ها، نمونه برداری ها و نتایج آزمون برای فرآورده های مختلف متفاوت می باشد ، زمان محاسبه شده تقریی است) 
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري: 7 تا 14:30
تعدادبار مراجعه حضوری: ندارد 
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان: مبلغ(مبالغ):  تعرفه های دریافت خدمات 
شماره حساب (های) بانکی: 
تعرفه های انجام خدمات نزد بانک مرکزی و به نام اداره کل استاندارد قزوین و با مشخصات زیر پرداخت می گردد.
شماره شبا: IR780100004077054401910226
شناسه پرداخت: 360054477140160004444444444444

توجه : هزینه های مربوط به بازرسی ، نمونه برداری و آزمون که توسط شرکت های بازرسی و آزمایشگاه های همکار انجام می شود، طبق تعرفه های مصوب سازمان ملی استاندارد بوده و باید به شماره حساب های اعلام شده از طرف آن ها واریز گردد.
استعلام: در این زیرخدمت استعلامی انجام نمی گردد.
ماهیت خدمت ماهیت خدمت : الکترونیکی
درخواست خدمت : الکترونیکی
ارائه خدمت : الکترونیکی
نحوه دسترسی به خدمت
   اینترنتی :                                            Lift .inso.gov.ir
  پست الکترونیک: 
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
   تلفن همراه: 
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات: 

نحوه دسترسي به شكايت از خدمت: 


 سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد

دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات

 


مدارک و مستندات مورد نیاز

قراردا آسانسور

قوانین و مقررات 

سئوالات متداول 

بسته اطلاع رسانی

نظرسنجی زیرخدمت

جمع بندی و ارائه گزارش نظرسنجی زیرخدمت

مشاهده نتایج نظرات

گزارش تحلیلی خدمت

 

بيانيه توافق سطح خدمت 


جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) در سامانه ملی خدمات دولت


نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :


نمودار و مراحل گردش کار




 



 

مسئول ارائه خدمت

ردیف

پست سازمانی 

مسئول ارائه 

تلفن تماس
33657182-7

محل مراجعه

ایمیل سازمانی

1

نظارت بر کیفیت خدمات مشمول استاندارد آسانسور 

خانم نهاوندی

داخلی950

طبقه همکف جنوبی

maryam.nahavandi@inso.gov.ir


نظارت بر کیفیت خدمات مشمول استاندارد آسانسور
 
آقای مرشدعباسی داخلی841 طبقه منفی یک جنوبی m.morshedabbasi@inso.gov.ir