اخبار اداره کل (قزوین) بيشتر

سلامت و ایمنی جامعه برای سازمان ملی استاندارد یک اصل خدشه ناپذیر است


به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد قزوین غلامرضا شریعتی ریاست سازمان ملی استاندارد ایران در  روز یکشنبه دوم خرداد ماه سالجاری  با استاندار قزوین دیدار کرد . شریعتی در این دیدار گفت: سازمان ملی استاندارد خود را در کنار صنایع و نه مقابل آنها می بیند و تلاش می کند با ارتقای کیفیت اعتبار کالاهای ایرانی در داخل و خارج افزایش یابد.
ریاست سازمان ملی استاندارد ایران افزودتلاش ما با توجه به سیاست های کلی نظام و دولت و نام گذاری سال های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب این است که در رونق و جهش تولید اثرگذار باشیم البته سلامت و ایمنی و حفظ اعتبار برند ایرانی از اصولی است که به آنها نیز به شکل توامان توجه جدی داریم.
شریعتی ضمن اشاره به وجود شهرک های صنعتی متعدد در  استان قزوین گفتقزوین جزو استان های مهم صنعتی کشور به شمار می رود و به علت نزدیکی به تهران از جذابیت های خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.
در این دیدار وحید مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد، مسلم بیات معاون ارزیابی کیفیت، پرویز درویش معاون تدوین و ترویج استاندارد ،امید بن عباس مشاور عالی ریاست سازمان و مدیر کل حوزه ریاست و محمد صابری مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل، ریاست سازمان ملی استاندارد ایران را همراهی کردند