social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
1398/1/19 دوشنبه
نظارت بر کیفیت خدمات ترمینال عرضه سوخت گاز طبیعی CNG


اداره كل استاندارد قزوین
فرم اطلاع رساني خدمت

 
عنوان خدمت: نظارت بر کیفیت خدمات ترمینال عرضه سوخت گاز طبیعی CNG
(خدمات درون سازمانی - وظیفه ذاتی سازمان)
شناسه خدمت:   10031457106
نوع خدمت:                                           خدمت به شهروندان (G2C)               خدمت به کسب و کار(G2B)               خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)

شرح خدمت: 

این خدمت به صورت وظیفه ذاتی اداره کل توسط کارشناسان مرتبط در اداره و شرکتهای بازرسی تایید صلاحیت شده و در طی سال به صورت بازرسی های تعریف شده از جایگاه های عرضه سوخت گاز طبیعی انجام می گیرد.

ذینفعان :
ذینفعان این خدمت جایگاه های ارائه دهنده سوخت گاز طبیعی هستند و این خدمت به صورت وظیفه ذاتی اداره کل توسط کارشناسان مرتبط در اداره و شرکتهای بازرسی تایید صلاحیت شده و در طی سال به صورت بازرسی های تعریف شده انجام می گیرد.

آدرس سامانه :
ارائه درخواست خدمت و دریافت خدمت این بخش به غیر از بازرسی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه نظارت بر ایمنی آسانسور و مدیریت بازرسی به آدرس cng.inso.gov.ir انجام می شود.





مدارک و مستندات مورد نیاز

 
جزییات خدمت
متوسط مدت زمان ارایه خدمت:
با توجه به زمان درج شده در بسته اطلاعاتی (با توجه به بازرسی ها، نمونه برداری ها و نتایج آزمون برای فرآورده های مختلف متفاوت می باشد ، زمان محاسبه شده تقریی است) 
ساعات اداري: 7:30 تا 14:30
تعدادبار مراجعه حضوری: مراجعه حضوری : دارد
تعداد مراجعه : یک مرحله
مراحل مراجعه : ارائه اطلاعات شخصی به میز خدمت
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان: مبلغ(مبالغ): تعرفه های دریافت خدمات 
شماره حساب (های) بانکی: 
تعرفه های انجام خدمات نزد بانک مرکزی و به نام اداره کل استاندارد قزوین و با مشخصات زیر پرداخت می گردد.
شماره شبا: IR780100004077054401910226
شناسه پرداخت: 360054477140160004444444444444

توجه : هزینه های مربوط به بازرسی ، نمونه برداری و آزمون که توسط شرکت های بازرسی و آزمایشگاه های همکار انجام می شود، طبق تعرفه های مصوب سازمان ملی استاندارد بوده و باید به شماره حساب های اعلام شده از طرف آن ها واریز گردد.
استعلام: در این زیرخدمت استعلامی انجام نمی گردد.
ماهیت خدمت ماهیت خدمت : الکترونیکی
درخواست خدمت : الکترونیکی
ارائه خدمت : الکترونیکی
نحوه دسترسی به خدمت
   اینترنتی :                                              cng.inso.gov.ir
  پست الکترونیک: 
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
   تلفن همراه: 
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات: 

نحوه دسترسي به شكايت از خدمت: 


 
سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد

دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات
 


مدارک و مستندات مورد نیاز

قوانین و مقررات 

سئوالات متداول 

نظرسنجی زیرخدمت 

نظرسنجی بازرس و نمونه بردار

مشاهده نتایج نظرات


استعلام کد ده رقمی پروانه استاندارد از طریق کد #4*=USSD میسر می باشد.



 

بيانيه توافق سطح خدمت 

جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) در سامانه ملی خدمات دولت



نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :


نمودار و مراحل گردش کار




 
 

مسئول ارائه خدمت

ردیف

پست سازمانی 

مسئول ارائه 

تلفن تماس
33657182-7

محل مراجعه

ایمیل سازمانی

1

مسئول میز خدمت 

آقای رضائیان

داخلی 946

طبقه همکف جنوبی

service.table@inso.gov.ir

2

نظارت بر کیفیت خدمات ترمینال
جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی CNG

آقای صالحی

داخلی948

طبقه همکف جنوبی

kamran.salehi@inso.gov.ir