social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1403/2/19

14:42:1

26

تجلیل از مقام معلم با حضور در دبستان حضرت حمزه (ع) شهرستان الوند

به  گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد قزوین، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، میترا عقیلی مدیرکل اداره استاندارد قزوین، به همراه معاون ارزیابی انطباق این اداره کل و مسئول روابط عمومی، در بعد از ظهر روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه، با حضور در مدرسه ابتدایی حضرت حمزه (ع) شهرستان الوند، با مدیر، معاونین و معلمان این مدرسه دیدار و ضمن تبریک و گرامیداشت یاد استاد مطهری، از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ معلمان در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت، تقدیر کرد.
عقیلی در این دیدار گفت: تجلیل از فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است و چه بهانه‌ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری که خود نمایه وصف ناشدنی مکتب تعلیم وتربیت محمدی است. چهره‌ای اثرگذار و بی‌بدیل در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران که مجاهدانه در راستای احیای تفکر دینی گام برداشت و  عقاید کج اندیشان، در اندیشه استوارش، نفوذ پیدا نکرد. 
عقیلی افزود: این روز عزیز را محضر ارجمند شما عزیزان و تمام  معلمان، بازنشستگان و تمامی کسانی که در سنگر تعلیم و تربیت در راه انتقال دانش به نسلهای مختلف، زحمت کشیده اند تبریک گفته و بر خود وظیفه می‌دانم بزرگی این روز را قدر بدانم. 
در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس  اززحمات و خدمات شایسته کادر آموزشی و معلمان این مدرسه، تقدیر بعمل آمد.