social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
1398/1/19 دوشنبه
                                                                                                                                          نظارت بر کیفیت تجهیزات موجود در شهربازی ها


اداره كل استاندارد قزوین
فرم اطلاع رساني خدمت
 
عنوان خدمت: نظارت بر کیفیت تجهیزات موجود در شهربازی ها
(خدمت به صورت درون سازمانی - وظیفه ذاتی سازمان)
شناسه خدمت:  10031457105
نوع خدمت:                                           خدمت به شهروندان (G2C)               خدمت به کسب و کار(G2B)               خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)
شرح خدمت: 

استاندارد ساخت و بازرسی تجهیزات تفریحی اجباری بوده و کلیه تولیدکنندگان تجهیزات تفریحی نسبت به ثبت درخواست های انجام بازرسی ساخت وسایل تفریحی تولیدی خود  و نیز صاحبان و بهره برداران این تجهیزات نیز برای ثبت درخواست بازرسی بهره برداری در سامانه از طریق کارتابل خود اقدام نموده ، پس از تعیین شرکت بازرسی توسط سامانه و ارجاع کار به کارتابل شرکت بازرسی ، این شرکتها بازرسی را انجام داده و گزارش بازرسی را در سامانه ثبت می نمایند.تولید کنندگان ، صاحبان و بهره برداران وسایل تفرحی با رفع عدم انطباق های بازرسی و انجام بازرسی مجدد گواهینامه یا مجوز بهره برداری از وسایل تفریحی را دریافت می نمایند گواهینامه ها یا مجوز ها در سامانه ثبت و قابل پیگیری میباشد.
کلیه اقدامات فوق بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد و روش های اجرایی و دستور العمل های جاری در سازمان ملی استاندارد صورت می پذیرد.

ذینفعان:

ذینفعان این زیرخدمت تولید کنندگان تجهیزات تفریحی ، صاحبان و بهره برداران تجهیزات تفریحی و کلیه آحا جامعه که از تجهیزات تفریحی استفاده می نمایند، میباشند.

آدرس سامانه:

ارائه درخواست خدمت و دریافت خدمت این بخش به غیر از بازرسی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه نظارت بر اجرای استاندارد تجهیزات تفریحی به آدرس : isad.inso.gov.ir  انجام میپذیرد.

مستندات مورد نیاز:
شهربازی های عمومی : ارائه قرارداد با شهرداری یا سازمان پارک ها و فضای سبز
شهربازی های خصوصی: 1- ارائه قرارداد مالکیت یا اجاره
                         2- جواز کسب
جزییات خدمت
متوسط مدت زمان ارایه خدمت:
با توجه به زمان درج شده در بسته اطلاعاتی (با توجه به بازرسی ها، نمونه برداری ها و نتایج آزمون برای فرآورده های مختلف متفاوت می باشد ، زمان محاسبه شده تقریی است) 
ساعات اداري: 7:30 تا 14:30
تعدادبار مراجعه حضوری: مراجعه حضوری : دارد
تعداد مراجعه : دو مرحله
مراحل مراجعه : 1- درخواست کنبی مالک (میزخدمت حضوری)
2- تحویل گواهینامه 
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان: مبلغ(مبالغ): تعرفه های دریافت خدمات 
شماره حساب (های) بانکی: 
تعرفه های انجام خدمات نزد بانک مرکزی و به نام اداره کل استاندارد قزوین و با مشخصات زیر پرداخت می گردد.
شماره شبا: IR780100004077054401910226
شناسه پرداخت: 360054477140160004444444444444
توجه : هزینه های مربوط به بازرسی ، نمونه برداری و آزمون که توسط شرکت های بازرسی و آزمایشگاه های همکار انجام می شود، طبق تعرفه های مصوب سازمان ملی استاندارد بوده و باید به شماره حساب های اعلام شده از طرف آن ها واریز گردد.
استعلام: استعلام به صورت بین دستگاهی از شهرداری ها انجام می گردد.
ماهیت خدمت ماهیت خدمت : الکترونیکی
درخواست خدمت : الکترونیکی
ارائه خدمت : الکترونیکی
نحوه دسترسی به خدمت
   اینترنتی :                                            isad.inso.gov.ir
  پست الکترونیک: 
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
   تلفن همراه: 
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات: 

نحوه دسترسي به شكايت از خدمت: 

 سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد

دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات

 

قوانین و مقررات 

سئوالات متداول

بسته اطلاع رسانی

نظرسنجی زیرخدمت

نظرسنجی بازرس و نمونه بردار

نتایج نظرسنجی

گزارش تحلیلی خدمت

جمع بندی و ارائه گزارش نظرسنجی زیرخدمت

 

بيانيه توافق سطح خدمت 

جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) در سامانه مدیریت خدمات دولت


 

نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :


نمودار و مراحل گردش کار





 

مسئول ارائه خدمت

ردیف

پست سازمانی 

مسئول ارائه 

تلفن تماس
33657182-7

محل مراجعه ایمیل سازمانی

1

نظارت بر کیفیت  تجهیزات
موجود در شهربازی ها

آقای مسافر

داخلی348

طبقه سوم شمالی mahdi.mosafer@inso.gov.ir
1

میز خدمت

 
آقای رضائیان داخلی 946 طبقه همکف جنوبی service.table@inso.gov.ir