|
1399/12/20 چهارشنبه
علامتگذاری وسایل توزین و سنجش |
|
اداره كل استاندارد قزوین
فرم اطلاع رساني خدمت
عنوان خدمت:
نظارت بر عملکرد وسایل توزین سنگین (باسکول همکف جاده ای) |
شناسه خدمت: 10031459100 |
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار(G2B) خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G) |
شرح خدمت :
بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد و ضوابط اجرایی اوزان و مقیاس ها کلیه وسایل سنجش و توزین که در دادو ستد عمومی به کار میروند مشمول اندازه شناسی قانونی بوده و سالی یکبار مورد آزمون ادواری قرار میگیرند.بر اساس دستور العمل مربوط اداره کل در خواست آزمون در مناطق مختلف شهری و روستایی را در سامانه اندازه شناسی ثبت و به آزمایشگاه همکار اندازه شناسی قانونی مجری آزمون ارجاع میدهد .آزمایشگاه با دریافت درخواست الکترونیکی در کارتابل خود در سامانه به واحد های صنفی در سطح شهر ها و روستاها مراجعه و نسبت به انجام آزمون اقدام می نماید و نتیجه را آزمون را در سامانه ثبت مینماید .اداره کل نیز با تایید نتیجه آزمون آن را در آرشیو سامانه نگهداری میکند. درصورت مردودی نیز اقدامات لازم جهت تعهد اصلاح ، تعمیر یا توقیف وسایل سنجش و توزین سبک توسط اداره کل صورت میگیرد.
کلیه اقدامات فوق بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد، ضوابط اجرایی اوزان و مقیاس ها ، روش های اجرایی و دستورالعمل های جاری سازمان در سازمان ملی استاندارد انجام می شود.
آدرس سامانه :
کلیه خدمات این بخش به غیر از آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه اندازه شناسی به آدرس nmci2.inso.gov.ir انجام میگیرد.
ذینفعان :
ذینفعان این زیر خدمت تولید کنندگان ، واردکنندگان ،مصرف کنندگان ،تجار ، کسبه و کلیه افرادی که در دادوستد عمومی از وسال سنجش و توزین سبک مانند ترازو و غیره استفاده می کنند ، میباشند.
|
|
جزییات خدمت |
متوسط مدت زمان ارایه خدمت: |
دوهفته |
ساعات ارائه خدمت: |
ساعات اداري : 7 تا 14:30 |
تعدادبار مراجعه حضوری: |
مراجعه حضوری ندارد. |
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان: |
مبلغ(مبالغ): بدون هزینه |
شماره حساب (های) بانکی: .... |
|
|
استعلام: |
استعلام از قوه قضاییه ( از طریق شبکه دولت) |
ماهیت خدمت |
ماهیت خدمت : الکترونیکی
درخواست خدمت : الکترونیکی
ارائه خدمت : وظیفه ذاتی سازمان - الزام به حضور ارباب رجوع نمی باشد و کلیه اطلاعات در سامانه ثبت و پیگیری می گردد.
|
نحوه دسترسی به خدمت |
اینترنتی : nmci2.inso.gov.ir |
پست الکترونیک: |
تلفن گويا يا مرکز تماس: |
تلفن همراه: |
پيام کوتاه: |
دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات: |
نحوه دسترسي به شكايت از خدمت:
سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد
دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات
|
قوانین و مقررات
سئوالات متداول
بسته اطلاع رسانی
نظرسنجی زیرخدمت
مشاهده نتایج نظرات
دریافت اپلیکیشن موبایل
|
بيانيه توافق سطح خدمت
جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) در سامانه ملی خدمات دولت
|
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :
نمودار و مراحل گردش کار
|
|
|
مسئول ارائه خدمت
|
ردیف
|
پست سازمانی
|
مسئول ارائه
|
تلفن تماس
33657182-7
|
محل مراجعه
|
ایمیل سازمانی |
1
|
رئیس اداره ارزیابی وسایل توزین در مراکز عرضه عمومی
|
آقای مهندس مسافر
|
داخلی 348
|
طبقه سوم شمالی
|
mahdi.mosafer@inso.gov.ir |
2 |
میز خدمت
|
آقای رضائیان |
داخلی 946 |
طبقه همکف جنوبی |
service.table@inso.gov.ir |
|
|